Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Yapay zeka, sudokuda rakiplerini yenmeyi başaramadı

Yapay zeka konuşurken çok etkileyici olsa da bazı problemleri veya bulmacaları çözerken o kadar da süper olmayabiliyor. Bunun son örneği de, sudoku oyunu…

Mars’tan gelen yeni harika: Perseverance’tan 360 derecelik panoramik fotoğraf

NASA’nın Mars gezgini Perseverance, Mastcam-Z kameralarıyla çekilen ve 360° görüş sunan en net panoramalardan birini gönderdi.

BioShock 4’te büyük kriz

BioShock 4’ün geliştirme sürecinde yaşanan ciddi aksaklıklar, oyun dünyasında büyük yankı uyandırdı. Take-Two ve 2K’nın yaptığı kritik değerlendirme sonucu oyunun hikayesinde ve yönetim kadrosunda köklü değişikliklere gidildiği ortaya çıktı …

Genç bir yıldızın etrafında yaşamın yapıtaşları bulundu

Bilim insanları, dünya dışı yaşamın kökenlerine dair ipuçları sunabilecek karmaşık organik molekülleri, genç bir yıldızın etrafındaki diskte tespit etti.

120 bin araç geri çağırılacak

NHTSA, Stellantis’in 120 binden fazla ABD aracını baş destekleri sorunu bedeniyle geri çağıracağını açıkladı.

Google’dan Android kullanıcılarını şaşkına çeviren adım

Dünya genelinde milyonlarca kişi tarafından kullanılan Google Maps, Android cihazlardaki kullanıcı deneyimini önemli ölçüde etkileyen bir değişiklik yaptı. Navigasyon sırasında müzik dinlemeyi kolaylaştıran medya kontrol butonu, Android sürümünde …